amaniadamaria


NYC - I HAVE A DREAM


A cidade de NY é como diz o meu grande amigo Pedro indescritível, tudo é vivo e intenso e há uma surpresa a cada esquina. E foi assim que encontrei a coisas mais deliciosa que vi até agora. Amei esta loja, quem sabe um dia não tenho uma assim para mim!
Já tenho saudades de NYC!
The NYC is, as my bestfriend Pedro says," not possible to comment", evrything is alive and intense, and you can find a surprise ine each corner. And thats how i find this magic store. I loved it, who knows... one of this days i can have one of this for me!
Already missing NYC!

2 Responses to “NYC - I HAVE A DREAM”

  1. # Blogger Chase

    i remember the days when i lived there. don't you just love the city; rich colors and personality.  

  2. # Blogger by Deva

    Que bom!
    Viajar é das melhores coisas que fazemos, sem dúvida!
    Adorava conhecer NYC. Claro que essa loja também ; )  

Enviar um comentário


search

a mania da maria

Patrícia Sousa
free counters